Saturday, 10 March 2018

GIVEAWAY BY PRINCESS FAZZ


SEKIAN...




Cash Giveaway by FarhanaJafri

Sekian..



Wednesday, 29 November 2017

Virus apa ni?

Hai assalamualaikum korang.  Aku nak mintak pendapat sikit. Huhuhu korang tahu tak ni virus menatang apa ni? Adushhh dia serang pendrive aku pastu bila aku cucuk masuk dalam laptop orang lain , orang yang cucuk pendrive dia pun affect sekali. 

Kesian aku , kesian jugak diorang sebab virus dari laptop aku. Duk scrool dekat twitter hari tu dia cakap dia jenis Trojan tapi aku pun tak tahu la. Dia keluar 'Karpersky' and 'Read me' folder. Pendrive kawan aku pun keluar macam ni jugakkkk. Anyone know can help me? Pliss plis plis..


Hari ni kita tolong orang esok orang tolong kita :)

All Rights Reserved by AUNI LIYANA