Wednesday, 17 May 2017

Nak Balik Klate!!!!

I've only stick to one reason why am I really wanna back home! I miss my ma and abah very much. Can't describe with action how much I miss them. Rindu nak bermanja-manja ngan abah, nak peluk ma! Walaupun aku tahu aku ni seorang kakak dan perangai aku macam anak bongsu. Erh biarlah! I am still and always will be their princess :) ~hhihi mohon jangan kecam saya!

Cinta Hati Dunia Akhirat
Aku cuma rindu diorang. Kalau call pun still tak boleh luahkan perasaan tu. Mixed feeling! 

Tak mungkin bisa ku hidup tanpa kasih sayangmu MA :')


Abah bilang: "Diuji dengan kekayaan lebih berat tanggung jawabnya ketimbang dikasih cobaan dengan kemiskinan.."

Ma bilang: "Berkata jujurlah selalu nak... Dengan begitu engkau tidak perlu mengingat apa yang telah kau katakan"..

Abah, aku sadar di setiap laranganmu, engkau mencoba melindungiku dari hal2 yang buruk.. Maafkan aku abah jika selalu membantah laranganmu..

Terima kasih Abah, untuk nasihat sederhana namun begitu bermakna dalam segalanya.

Hm . Ya ALLAH. Kau luaskan pintu rezeki untuk mereka Ya Allah. Haramkan api neraka daripada mereka Ya Allah.


Sama-sama lah kita doakan yang baik-baik untuk mak ayah kita. 
Assalamualaikum..





2 comments:

Cik Nadyya said...

inshaallah, ameen :)

panphila said...

No matter your age. You're still your parents' daughter.

http://panphila.blogspot.my

All Rights Reserved by AUNI LIYANA